Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Individuální výuka lyžování předškolních dětí
Černá, Petra ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Title: Individual ski lesson of preschool children Targets: The target of diploma work is on base of observation the interaction of ski instructor or parent and pupil to show, which kind of ski lesson is more appropriate for preschool age. Method of diploma work: In this work I used attended observation and controlled conversation. During attended observation I have taken notices progress of ski lesson to my beforehand prepared table with fixed criterions (age of child, sort of teacher, duration of teaching lesson, length of slope, kind of terrain, teaching methods, way of snowplough practice, correction of mistakes, communication during teaching lesson). I used controlled conversation after the end of lesson and the conversation was led with parent of child and instructor. Controlled conversation was composed from open questions. During conversation I used questions regarding experience or behaviour, knowledge and perception. Result: Establishing of the first contact of a teacher and a child was performed only during instructor lesson. The instructor had to get child to his side. Between parent and child hasn't been first contact. During the lesson there was communication only between the teacher and the child. Instructor tried to communicate with child during whole lesson. The instructor used...
Porovnání výuky lyžování na vybraných vysokých školách v ČR
Novák, Petr ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Chrástková, Martina (oponent)
Název: Porovnání výuky lyžování na vybraných vysokých školách v České republice Cíl: Cílem práce je porovnat výuku lyžování na vybraných vysokých školách v České republice na základě zvolených kritérií. Metody: V práci byla využita metoda analýzy dokumentů, která nám sloužila k získání obecných informací a jako podklad pro porovnání dle zvolených kritérií. K analýze byly použity zejména relevantní právní předpisy České republiky, metodické materiály Ministerstva školství mládeže a tělovýchovy, metodické materiály Národního akreditačního úřadu pro vysoké školy, manuály kurzů zpracované vyučujícími vysokých škol a sylaby předmětů. Dále bylo využito participantní pozorování k získání dalších metodicko-organizačních informací z kurzovní výuky. Výsledky: Zjistili jsme, že kurzy na vybraných vysokých školách se lišily zejména v délce trvání kurzu, mírně odlišná byla také cena kurzu. Rozdílný byl i způsob rozdělení studentů do družstev, kurzy se lišily v zápočtových požadavcích a v kvalifikaci vyučujících. Téměř shodné byly pak tyto kurzy v počtu vyučujících na družstvo, v rozsahu poskytnutých informací ke kurzu, v zajištění bezpečnosti kurzu. Také sylaby předmětu lyžování byly také velmi podobné. Klíčová slova: vysoká škola, metodika lyžování, kurzovní výuka, instruktor lyžování
Individuální výuka lyžování předškolních dětí
Černá, Petra ; Matošková, Petra (vedoucí práce) ; Polášková, Marcela (oponent)
Title: Individual ski lesson of preschool children Targets: The target of diploma work is on base of observation the interaction of ski instructor or parent and pupil to show, which kind of ski lesson is more appropriate for preschool age. Method of diploma work: In this work I used attended observation and controlled conversation. During attended observation I have taken notices progress of ski lesson to my beforehand prepared table with fixed criterions (age of child, sort of teacher, duration of teaching lesson, length of slope, kind of terrain, teaching methods, way of snowplough practice, correction of mistakes, communication during teaching lesson). I used controlled conversation after the end of lesson and the conversation was led with parent of child and instructor. Controlled conversation was composed from open questions. During conversation I used questions regarding experience or behaviour, knowledge and perception. Result: Establishing of the first contact of a teacher and a child was performed only during instructor lesson. The instructor had to get child to his side. Between parent and child hasn't been first contact. During the lesson there was communication only between the teacher and the child. Instructor tried to communicate with child during whole lesson. The instructor used...
Správa a řízení (governance) systému vzdělávání lyžařských instruktorů v České republice
Fulierová, Hana ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Nebesář, Cyril (oponent)
Práce analyzuje systém vzdělávání lyžařských instruktorů v České republice. Postupně představuje základní pojmy, historii lyžování a první snahy o sjednocení. Dále pak dnešní podobu hierarchického uspořádání lyžařských institucí, sdružovaných národní lyžařskou organizací Interski a vzájemné vazby s nadnárodními organizacemi. Ve výzkumné části porovnává do hloubky Asociaci profesionálních učitelů lyžování a Český svaz lyžařských škol, z hlediska vnitřně nastavených standardů určených pro lyžařské instruktory různých kvalifikačních stupňů. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření, zaměřené na celkovou náročnost, spokojenost a kvalitu vedených lyžařských seminářů obou asociací. Při závěrečném porovnávání výsledků dotazníků s rozborem obsahové analýzy bylo potvrzeno, že Asociace profesionálních učitelů lyžování je z hlediska výuky svých instruktorů na komerčnější úrovni. Po praktické stránce však mají obě organizace nedostatečné vzdělání pro klienty předškolního nebo školního věku, kterých v posledních letech rapidně přibývá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.